VAROVÁNÍ: Špatně sestavený rozpočet či porušení rozpočtové kázně vás může přijít draho!

Rozpočet a finance města v praxi I. - webinář

24.6.2021

Potřebujete si osvěžit základy rozpočtu a financí měst a obcí? Jste na úřadě noví a ztrácíte se v množství informací? Náš lektor aktivně působící jako vedoucí finančního odboru vás provede legislativními prameny, poskytne základní a zároveň nezbytné informace z dané oblasti a zároveň předá mnohé praktické rady.

Máme pro vás řešení 

Na online webináři 24.6. 2021 vysvětlíme po teoretické i praktické stránce jednotlivá témata v oblasti rozpočtu a financí města a umožníme vám vstoupit do problematiky a poskytneme základní orientaci v jednotlivých oblastech.

Náš lektor aktivně působící jako vedoucí finančního odboru vás provede legislativními prameny, poskytne základní a zároveň nezbytné informace z dané oblasti a zároveň předá mnohé praktické rady. Dozvíte se tak o rozpočtu měst a obcí, jeho podobě, přípravě a změnách, dotacích a dotačních programech, rozpočtové skladbě, zveřejňovacích povinnostech, střednědobém výhledu rozpočtu, závěrečném účtu nebo rozpočtovém provizóriu.

Co budeme mimo jiné probírat:

  • Úvod, základní přehled pojmů
  • Obecný právní rámec problematiky

  • Rozpočet a jeho proces

  • Příjmy a výdaje rozpočtu a jeho povinný obsah

  • Rozpočtová skladba

  • Změny rozpočtu

  • Rozpis rozpočtu

  • Střednědobý výhled rozpočtu

  • Závěrečný účet a přezkum hospodaření

  • Rozpočtová odpovědnost a dluhová služba

  • Rozpočtové provizorium

  • Zveřejňování informací a registr smluv

  • Efektivní platební styk a práce s volnými peněžními prostředky

Podkladové materiály je možné stáhnout ZDE

Školení je akreditováno MV:
prezenční: AK/PV-311/2020; AK/VE-210/2020
webinář: AK/PV-333/2020; AK/VE-228/2020

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na:  sekretariat@catania.cz / 605 350 120

Komu je školení určeno a kde to bude 

Tajemníkům, vedoucím úředníkům jednotlivých odborů a oddělení územně samosprávných celků, úředníkům ekonomických/finančních odborů územních samosprávných celků, dále pak pracovníkům ostatních odborů podílejících se na rozpočtovém procesu či jiném procesu, který se týká finanční oblasti.

ONLINE U VAŠICH POČÍTAČŮ

Lektor 

Ing. Ladislav Toman, MPA se již 10 let pohybuje v oblasti finanční problematiky. Působil jako učitel ekonomických předmětů v Českých Budějovicích či manažer logistiky a správy majetku. Od roku 2015 zastává pozici vedoucího finančního oddělení Města Písek. Vykonává také přednáškovou činnost pro města a obce, svazky obcí, mikroregiony, DSO, a to především v oblastech rozpočtu a financování měst a obcí.

Přínosné školení a super zareagování v této nelehké situaci 🙂
Martina J.
Vzhledem k situaci, která panuje po celém světě, jste to i tak dotáhli k dokonalosti.
Kateřina V.
Vše bylo v pořádku, zejména jak lektor obratem reagoval na dotazy 🙂
Karolína V.
Měla jsem z toho obavy, ale byla jsem mile překvapena, určitě doporučím dalším.
Jitka B
Vyhovoval mi kurz online stylem - lépe jsem se soustředila v klidu z domova a dokonce 3 děti doma 🙂 a o přestávkách - 2 vyprané pračky 🙂
Veronika Č.
První on-line školení a musím říct, že všechno fungovalo bezvadně
Věra B.
Školení bylo super, nemusím nikam jezdit.
Alena H.
Bylo to super a těším se na další školení ať už osobně nebo videokonferencí.
Jana P.
Děkuji Vám za včasnou reakci na současnou situaci a za skvěle připravenou videokonferenci.
Pavla Š.
Líbí se mi systém školení na dálku, preferovala bych i do budoucna, úspora peněz, času....
Věra K.
Všechno bylo v pořádku, jediné co chybělo byly chlebíčky 😀
Hana T.
Trošku jsem se toho on-line školení obávala, ale super řešení pro současný stav.
Miroslava S.
Webinář, který jsem s vaší společností absolvala byl velmi poutavý a velice zdařilý. Absolvovala jsem již více webinářů od různých společností, ale tento byl nejlepší a to nejen ve výběru lektora, ale i celkového zajištění.
Ivana U.
On line školení jsem se zúčastnila poprvé a vše mi přišlo dobře zorganizované a zabezepčené.
Stanislava M.
vše, školení tímto způsobem mi vyhovuje lépe, než prezenční, ráda bych, aby i po období COVID byla tahle možnost.
Martina H.
Děkujeme a určitě zůstaňte u občasného online školení i do budoucna! Nám velice vyhovuje.
Vladislava V.

Uvidíme se 24.6. od 9:00 do 15:00, to je za:


Online webinář 1650 Kč

Uzávěrka přihlášek do 23.6. - 17:00

Bonusy...

Každý nový účastník může získat ZDARMA:

  • audit pohledávek v ceně 1990 Kč. 

...a navíc

Pokud zjistíte, že tento webinář nebyl pro vás, vrátíme vám peníze bez jediné otázky.


Objednávkový formulář

Online: Jsem úředník dle zákona č. 312/2002 sb.

POZOR: do "Poznámky" ve formuláři prosím zadejte EMAIL (na tento email dorazí pozvánka na webinář, může se tedy jednat i o soukromý email, pokud se budete chtít k webináři přihlásit z domova) jméno, příjmení, datum a místo narození všech účastníků školení a rozlišení na referenta a vedoucího pro připravení osvědčení!

Objednávkový formulář

Online: Nejsem úředník dle zákona č. 312/2002 sb.

POZOR: do "Poznámky" ve formuláři prosím zadejte EMAIL (na tento email dorazí pozvánka na webinář, může se tedy jednat i o soukromý email, pokud se budete chtít k webináři přihlásit z domova) jméno, příjmení, datum a místo narození všech účastníků školení a rozlišení na referenta a vedoucího pro připravení certifikátu!