Školení
formou videokonference
Ke stávající situaci a nařízení vlády ČR přistupujeme zodpovědně a proto budeme následující školení vysílat online. Řešíme tak i vaši situaci ohledně omezování služebních cest a výjezdů na školení.
Jak bude školení probíhat?
- Školení bude probíhat úplně stejně, jako při klasickém prezenčním školení. Lektor s vámi bude naživo probírat danou problematiku, budete moci pokládat otázky či diskutovat v chatu. Pro živé vysílání využíváme celosvětově odzkoušený program ClickMeeting ve kterém na vás po připojení už bude čekat lektor a IT specialista, který bude k dispozici při řešení jakýchkoliv technických dotazů.
-
V případě absolvování školení z domova, je nutno sdělit emailovou adresu, kterou na daném místě budete mít přístupnou, a na kterou obdržíte pozvánku s přihlášením na školení (přístup do systému). V případě, že budete používat jinou adresu, než je na vaší přihlášce ke školení, sdělte nám tuto adresu minimálně 24 hodin před konáním videokonference na adresu sekretariat@catania.cz.
- Pro školení budete potřebovat pouze počítač s připojením k internetu, zvuk (ideálně sluchátka), popřípadě mikrofon (pro případnou diskuzi). Není třeba žádných dalších instalací.
- Při školení se budete moci libovolně dotazovat lektora prostřednictvím chatu na jakékoliv dotazy.
- Účast na školení v případě akreditovaných kurzů splňuje akreditaci, neboť se jedná o prezenční výuku.
- Osvědčení o absolvování akreditovaného školení vám zašleme elektronicky do datových schránek po skončení školení a vyplnění formuláře.
- Chlebíčky a kafe s sebou k počítači 🙂
Jednotlivé termíny a přihlášky naleznete v pravém sloupci stránky ->
Návod na obsluhu webináře naleznete ZDE.
Vaše ohlasy
Ukázka průběhu webináře
- Ke vstupu do systému vám bude půl hodiny před začátkem samotného školení na mail zaslána pozvánka s odkazem, přes který se budete moci přihlásit k webináři. V případě, že v tuto dobu budete mít k dispozici jinou adresu (školení můžete absolvovat i z domova), než je na vaší přihlášce ke školení, sdělte nám tuto adresu minimálně 24 hodin před konáním videokonference na adresu sekretariat@catania.cz.
- Pokud se vyskytnou komplikace s přihlášením či jakýkoliv jiný problém, kontaktujte nás prosím na čísle: 722 269 798.
- Uživatelské rozhraní je v anglickém jazyce, ale není třeba se vůbec ničeho obávat. Program je velice intuitivní a kdykoliv vám bude k dispozici technická podpora pro vyřešení sebemenších problémů. Program ClickMeeting jsme vybrali, jelikož se jedná o stabilní, celosvětově ozkoušený a rychlý program bez nutnosti instalace. Návod s obrázky k obsluze naleznete níže.
- Pro otevření webináře doporučujeme internetové prohlížeče Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge a Apple Safari.
Návod k obsluze školení
Do půl hodiny před začátkem školení vám dorazí na email pozvánka na školení. V pozvánce stačí klinout na odkaz, který bude vypadat přibližně takto: https://cataniagroup.clickmeeting.com/obce-a-dluznik-v-insolvenci123456789
Na následující obrazovce prosím vyplňte celé jméno, příjmení a emailovou adresu a stiskněte tlačítko ENTER.
Po přihlášení vás odkaz přesune do "čekárny" ve které zatím uvidíte zbývající čas do startu a časový rozvrh školení. Jakmile bude školící mistnost otevřena, automaticky se do ní přenesete.
Na obrázku níže je již samotné rozhraní školící místnosti
- Levá, větší část obrazovky je určena pro samotné školení. Moderátor vám zde bude ukazovat různé tabulky, prezentace videa a vše, co budete potřebovat pro lepší orientaci v dané tématice
- V pravé části naleznete chat, kde můžete podávat různé dotazy moderátorovi, či diskutovat s dalšími účastníky školení. Diskuzní chat je možné schovat malou šedou šipkou.
- Tlačitko full screen slouží pro zobrazení školení přes celou obrazovku
Po ukončení školení se vám zobrazí děkovací stránka, kde budete moci školení ohodnotit a napsat jakýkoliv komentář.
Doufáme, že se našeho školení nebudete obávat a že se bude líbit. Těšíme se na vás v naší online školící místnosti, tým CATANIA GROUP.
Lektoři a jejich témata
Bc. Vlastimil Veselý, MBA, LL.M.
Ing. Jan Gubáš, MPA
JUDr. Jan Šťastný, MPA
Ing. Ladislav Toman, MPA
Aktuální školení
Místní poplatky a OZV
Plánovací smlouvy
Aplikace zákona o registru smluv v praxi ÚSC
Místní poplatky a OZV
Jak bez chyb redukovat zastavitelné plochy v územním plánu
Financování příspěvkových organizací zřizovaných obcemi
Střednědobý výhled rozpočtu jako podklad pro návrh rozpočtu na rok 2025
Územní plány před soudem
Hospodaření obce, rozpočet a finanční kontrola
Poskytování dotací se zaměřením na dotace poskytované z rozpočtu ÚSC - webinář
Financování příspěvkových organizací zřizovaných obcemi
Náhrady investorům za změny územních plánů
Aplikace zákona o registru smluv v praxi ÚSC
Práce s peněžními prostředky měst a obcí nejen v roce 2024
naleznete nás i na: