VAROVÁNÍ: Pozor na pokuty od inspektorátu práce a zbytečné soudní spory!

Pracovněprávní vztahy ve veřejné správě - webinář

16.6.2022 ONLINE

COVID-19, HOME OFFICE a další specifika dnešní doby v pracovněprávní rovině. Chcete vědět víc? Přihlašte se na akreditovaný kurz.

Máme pro vás řešení 

Na online webináři 16.6.2022 probereme jak se vyhnout chybám při řešení problematiky pracovněprávních vztahů ve veřejné správě.

Co budeme mimo jiné probírat:

Základní úprava pracovněprávních vztahů ve VS
Vznik, změny a skončení pracovního poměru
Výběrové řízení dle zákona o úřednících
Pracovní poměr na dobu určitou
Odvolání z funkce
Další specifika pracovního poměru dle zákona o úřednících
Dohody mimo hlavní pracovní poměr
Pracovní doba, dovolená, překážky v práci
Flexibilní formy zaměstnávání
Odměňování ve veřejné správě dle příslušných právních předpisů

Podkladové materiály je možné stáhnout ZDE.

Školení je akreditováno MV: AK/VE-400/2021 AK/PV-679/2021

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na:  sekretariat@catania.cz / 605 350 120

Komu je školení určeno a kde to bude 

Všem pracovníkům, kteří mají na starosti pracovněprávní agendu, personalistům, tajemníkům a vedoucím odborů.

ONLINE U VAŠICH POČÍTAČŮ

Lektor 

Mgr. Tereza Coufalová, MBA - Absolventka FF UK. Celý profesní život se věnuje personalistice. Mnoho let vedla personální odbor Magistrátu města Plzně, nyní je tajemnicí MěÚ Planá. Její lektorská činnost je velmi rozsáhlá. Pro Magistrát města Plzně přednáší již od roku 2003 akreditované kurzy jako: vstupní vzdělávání úředníků, hodnocení zaměstnanců, výběrové řízení, dále vzdělávání zastupitelů. Mimo to přednáší pro vzdělávací agentury, IVS, VŠ, úřady ÚSC, Sdružení tajemníků měst a obcí, SMO, a to v oblasti pracovního práva, řízení lidských zdrojů, komunikačních dovedností. Publikační činnost: E-learningový kurz Pracovněprávní vztahy ve veřejné správě a v současné době také spolupráce na připravované publikaci Minimum personalisty územního samosprávného celku.

Přínosné školení a super zareagování v této nelehké situaci 🙂
Martina J.
Vzhledem k situaci, která panuje po celém světě, jste to i tak dotáhli k dokonalosti.
Kateřina V.
Vše bylo v pořádku, zejména jak lektor obratem reagoval na dotazy 🙂
Karolína V.
Měla jsem z toho obavy, ale byla jsem mile překvapena, určitě doporučím dalším.
Jitka B
Vyhovoval mi kurz online stylem - lépe jsem se soustředila v klidu z domova a dokonce 3 děti doma 🙂 a o přestávkách - 2 vyprané pračky 🙂
Veronika Č.
První on-line školení a musím říct, že všechno fungovalo bezvadně
Věra B.
Školení bylo super, nemusím nikam jezdit.
Alena H.
Bylo to super a těším se na další školení ať už osobně nebo videokonferencí.
Jana P.
Děkuji Vám za včasnou reakci na současnou situaci a za skvěle připravenou videokonferenci.
Pavla Š.
Líbí se mi systém školení na dálku, preferovala bych i do budoucna, úspora peněz, času....
Věra K.
Všechno bylo v pořádku, jediné co chybělo byly chlebíčky 😀
Hana T.
Trošku jsem se toho on-line školení obávala, ale super řešení pro současný stav.
Miroslava S.
Webinář, který jsem s vaší společností absolvala byl velmi poutavý a velice zdařilý. Absolvovala jsem již více webinářů od různých společností, ale tento byl nejlepší a to nejen ve výběru lektora, ale i celkového zajištění.
Ivana U.
On line školení jsem se zúčastnila poprvé a vše mi přišlo dobře zorganizované a zabezepčené.
Stanislava M.
vše, školení tímto způsobem mi vyhovuje lépe, než prezenční, ráda bych, aby i po období COVID byla tahle možnost.
Martina H.
Děkujeme a určitě zůstaňte u občasného online školení i do budoucna! Nám velice vyhovuje.
Vladislava V.

Uvidíme se 16.6.2022 od 9:00 do 15:00, to je za:


Online webinář 1650 Kč

Uzávěrka přihlášek do 15.6. - 17:00

Bonusy...

Každý nový účastník může získat ZDARMA:

  • audit pohledávek v ceně 1990 Kč. 

...a navíc

Pokud zjistíte, že tento webinář nebyl pro vás, vrátíme vám peníze bez jediné otázky.


Objednávkový formulář

Online: Jsem úředník dle zákona č. 312/2002 sb.

POZOR: do "Poznámky" ve formuláři prosím zadejte EMAIL (na tento email dorazí pozvánka na webinář, může se tedy jednat i o soukromý email, pokud se budete chtít k webináři přihlásit z domova) jméno, příjmení, datum a místo narození všech účastníků školení a rozlišení na referenta a vedoucího pro připravení osvědčení!

Objednávkový formulář

Online: Nejsem úředník dle zákona č. 312/2002 sb.

POZOR: do "Poznámky" ve formuláři prosím zadejte EMAIL (na tento email dorazí pozvánka na webinář, může se tedy jednat i o soukromý email, pokud se budete chtít k webináři přihlásit z domova) jméno, příjmení, datum a místo narození všech účastníků školení a rozlišení na referenta a vedoucího pro připravení certifikátu!