VAROVÁNÍ: Porušení rozpočtové kázně vás může přijít draho!

Poskytování dotací se zaměřením na dotace poskytované z rozpočtu ÚSC - webinář

19.11.2024 ONLINE

Jak postupovat při poskytování dotací z vlastního rozpočtu? Jaké jsou druhy dotací? Co se kontroluje a jaké jsou možné porušení? Na tyto a další otázky dostanete odpovědi na našem webináři!

Máme pro vás řešení 

Online webinář 19.11.2024 nabízí posluchačům jedinečný komplexní pohled na svět dotační politiky a metodiky z rozpočtů měst a obcí. Náš seminář je určen primárně pro pracovníky ekonomických odborů ale i dalších odborů podílejících se na dané problematice.

Na kurzu se seznámíte s právní úpravou, aktuálními změnami a praktickými problémy při poskytování
dotací a jejich kontrole. Součástí kursu je i procesní zvládnutí samotného daňového řízení o porušení
rozpočtové kázně.

Seminářem vás provede lektor, vedoucí finančního odboru a praxi znalý - Ing. Jan Mareš, MPA, LL.M.

Co budeme mimo jiné probírat:

  • Právní rámec
  • Formy poskytování veřejné finanční podpory
  • Veřejná podpora
  • Druhy dotací
  • Principy poskytování dotací
  • Dotační programy, obsah žádostí apod.
  • Proces administrace žádostí o dotaci
  • Hodnocení a výběr žádostí, vč. rozhodnutí
  • Veřejnoprávní smlouvy o poskytnutí dotace, vč. způsobů zveřejnění
  • Proces administrace vyúčtování dotace
  • Co kontrolovat?
  • Porušení rozpočtové kázně
  • Daňové řízení o vyměření odvodu za PRK
  • Opravné prostředky
  • Upozornění na nejčastější chyby a nedostatky
  • Modelový příklad řízení o PRK, vzory rozhodnutí
  • Miscellaneous a Diskuse

Školení je akreditováno MV: AK/PV-458/2022; AK/VE-211/2022

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na:  sekretariat@catania.cz / 605 715 060

Komu je školení určeno a kde to bude 

Určeno pracovníkům finančních a dalších útvarů v orgánech veřejné správy, kontrolorům a příjemcům dotací z veřejných rozpočtů.

ONLINE U VAŠICH POČÍTAČŮ


Lektor 

Ing. Jan Mareš, MPA, LL.M. pracuje na magistrátu města Chomutova od roku 2001, z toho od roku 2002 jako vedoucí odboru ekonomiky. V rámci odborné praxe je již přes 10 let členem Finanční komise Svazu měst a obcí České republiky, kde se mj. podílel i na tvorbě Příručky pro člena zastupitelstva obce 2018 a 2022. Od roku 2005 je členem Pracovní skupiny Finance, při Benchmarkingové iniciativě 2003, kde je od roku 2015 lídr pracovní skupiny finance a metodik finančních agend a analytik finančních a ekonomických procesů. Věnuje se i ratingovému hodnocení finanční a ekonomické kondice měst a obcí. Působí rovněž v několika pracovních a poradních skupinách ministerstva financí a ministerstva vnitra.

Přínosné školení a super zareagování v této nelehké situaci 🙂
Martina J.
Vzhledem k situaci, která panuje po celém světě, jste to i tak dotáhli k dokonalosti.
Kateřina V.
Vše bylo v pořádku, zejména jak lektor obratem reagoval na dotazy 🙂
Karolína V.
Měla jsem z toho obavy, ale byla jsem mile překvapena, určitě doporučím dalším.
Jitka B
Vyhovoval mi kurz online stylem - lépe jsem se soustředila v klidu z domova a dokonce 3 děti doma 🙂 a o přestávkách - 2 vyprané pračky 🙂
Veronika Č.
První on-line školení a musím říct, že všechno fungovalo bezvadně
Věra B.
Školení bylo super, nemusím nikam jezdit.
Alena H.
Bylo to super a těším se na další školení ať už osobně nebo videokonferencí.
Jana P.
Děkuji Vám za včasnou reakci na současnou situaci a za skvěle připravenou videokonferenci.
Pavla Š.
Líbí se mi systém školení na dálku, preferovala bych i do budoucna, úspora peněz, času....
Věra K.
Všechno bylo v pořádku, jediné co chybělo byly chlebíčky 😀
Hana T.
Trošku jsem se toho on-line školení obávala, ale super řešení pro současný stav.
Miroslava S.
Webinář, který jsem s vaší společností absolvala byl velmi poutavý a velice zdařilý. Absolvovala jsem již více webinářů od různých společností, ale tento byl nejlepší a to nejen ve výběru lektora, ale i celkového zajištění.
Ivana U.
On line školení jsem se zúčastnila poprvé a vše mi přišlo dobře zorganizované a zabezepčené.
Stanislava M.
vše, školení tímto způsobem mi vyhovuje lépe, než prezenční, ráda bych, aby i po období COVID byla tahle možnost.
Martina H.
Děkujeme a určitě zůstaňte u občasného online školení i do budoucna! Nám velice vyhovuje.
Vladislava V.
Přednáška na velmi vysoké úrovni, přednášející odborně vykládal danou tématiku. Příjemné prostředí a občerstvení.
Klára H.
Profesionalita lektora, velká odbornost, prostor pro dotazy, výtečné občetstvení, celkově příjemné prostředí a organizace kurzu.
Lenka H.
Super školení, je pro mě přínosem. Líbí se mi, že školení je formou diskuze, školitel v průběhu školení uvádí a vysvětluje příklady z praxe. Velmi poučné.
Jana S.
Velmi kladně hodnotíme vstřícnost a ochotu diskutovat s lektorem. Velmi kvalitní kurz.
Dana R.
Zúčastňuji se pravidelně, jsem též odběratelem VIP webových stránek - skvělá pomoc pro nás pracovníky pohledávek
Jana P.
Vaše společnost nabízí témata, která využiji při své práci:)
Jana K.
Všechna témata potřebná k mé práci najdu v nabídce Vašich školení. Moc děkuji
Radka J.
Školení bylo skvělé, praktické, velmi dobře připravené, školitel dokázal zaujmout po celou dobu.
Karin K.

Uvidíme se 19.11. od 09:00 do 14:30, to je za:


Online webinář 2390 Kč

Uzávěrka přihlášek do 18.11. - 17:00


Bonusy...

Každý nový účastník (obec) může získat ZDARMA:

Malý audit finančního hodnocení obcí v hodnotě 1.990 Kč
V případě zájmu vyplňte formulář zde.

...a navíc

Pokud zjistíte, že tento webinář nebyl pro vás, vrátíme vám peníze bez jediné otázky.


Objednávkový formulář

Online: Jsem úředník dle zákona č. 312/2002 sb.

POZOR: do "Poznámky" ve formuláři prosím zadejte EMAIL (na tento email dorazí pozvánka na webinář, může se tedy jednat i o soukromý email, pokud se budete chtít k webináři přihlásit z domova) jméno, příjmení, datum a místo narození všech účastníků školení a rozlišení na referenta a vedoucího pro připravení osvědčení!

Objednávkový formulář

Online: Nejsem úředník dle zákona č. 312/2002 sb.

POZOR: do "Poznámky" ve formuláři prosím zadejte EMAIL (na tento email dorazí pozvánka na webinář, může se tedy jednat i o soukromý email, pokud se budete chtít k webináři přihlásit z domova) jméno, příjmení, datum a místo narození všech účastníků školení a rozlišení na referenta a vedoucího pro připravení certifikátu!