VAROVÁNÍ: Porušení rozpočtové kázně vás může přijít draho!
Poskytování dotací se zaměřením na dotace poskytované z rozpočtu ÚSC - webinář
16.4.2024 ONLINE
Jak postupovat při poskytování dotací z vlastního rozpočtu? Jaké jsou druhy dotací? Co se kontroluje a jaké jsou možné porušení? Na tyto a další otázky dostanete odpovědi na našem webináři!
POZOR !!!
ZMĚNY V KOMPETENCÍCH OD 1.1.2024.
I. a II. obce ZMĚNA PRAVIDLEL PRO ZVEŘEJŇOVÁNÍ (Zprávy MF).
ZMĚNY V LIMITECH VEŘEJNÉ PODPORY OD 1.7.2024.
Máme pro vás řešení
Online webinář 16.4.2024 nabízí posluchačům jedinečný komplexní pohled na svět dotační politiky a metodiky z rozpočtů měst a obcí. Náš seminář je určen primárně pro pracovníky ekonomických odborů ale i dalších odborů podílejících se na dané problematice.
Na kurzu se seznámíte s právní úpravou, aktuálními změnami a praktickými problémy při poskytování
dotací a jejich kontrole. Součástí kursu je i procesní zvládnutí samotného daňového řízení o porušení
rozpočtové kázně.
Seminářem vás provede lektor, vedoucí finančního odboru a praxi znalý - Ing. Jan Mareš, MPA, LL.M.
Co budeme mimo jiné probírat:
- Právní rámec
- Formy poskytování veřejné finanční podpory
- Veřejná podpora
- Druhy dotací
- Principy poskytování dotací
- Dotační programy, obsah žádostí apod.
- Proces administrace žádostí o dotaci
- Hodnocení a výběr žádostí, vč. rozhodnutí
- Veřejnoprávní smlouvy o poskytnutí dotace, vč. způsobů zveřejnění
- Proces administrace vyúčtování dotace
- Co kontrolovat?
- Porušení rozpočtové kázně
- Daňové řízení o vyměření odvodu za PRK
- Opravné prostředky
- Upozornění na nejčastější chyby a nedostatky
- Modelový příklad řízení o PRK, vzory rozhodnutí
- Miscellaneous a Diskuse
Školení je akreditováno MV: AK/PV-458/2022; AK/VE-211/2022
V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na: vesela@catania.cz / 605 715 060
Komu je školení určeno a kde to bude
Určeno pracovníkům finančních a dalších útvarů v orgánech veřejné správy, kontrolorům a příjemcům dotací z veřejných rozpočtů.
ONLINE U VAŠICH POČÍTAČŮ
Lektor
Ing. Jan Mareš, MPA, LL.M. pracuje na magistrátu města Chomutova od roku 2001, z toho od roku 2002 jako vedoucí odboru ekonomiky. V rámci odborné praxe je již přes 10 let členem Finanční komise Svazu měst a obcí České republiky, kde se mj. podílel i na tvorbě Příručky pro člena zastupitelstva obce 2018 a 2022. Od roku 2005 je členem Pracovní skupiny Finance, při Benchmarkingové iniciativě 2003, kde je od roku 2015 lídr pracovní skupiny finance a metodik finančních agend a analytik finančních a ekonomických procesů. Věnuje se i ratingovému hodnocení finanční a ekonomické kondice měst a obcí. Působí rovněž v několika pracovních a poradních skupinách ministerstva financí a ministerstva vnitra.
Uvidíme se 16.4. od 09:00 do 14:30, to je za:
Bonusy...
Každý nový účastník (obec) může získat ZDARMA:
Malý audit finančního hodnocení obcí v hodnotě 1.990 Kč
V případě zájmu vyplňte formulář zde.
...a navíc
Pokud zjistíte, že tento webinář nebyl pro vás, vrátíme vám peníze bez jediné otázky.
Objednávkový formulář
Online: Jsem úředník dle zákona č. 312/2002 sb.
POZOR: do "Poznámky" ve formuláři prosím zadejte EMAIL (na tento email dorazí pozvánka na webinář, může se tedy jednat i o soukromý email, pokud se budete chtít k webináři přihlásit z domova) jméno, příjmení, datum a místo narození všech účastníků školení a rozlišení na referenta a vedoucího pro připravení osvědčení!
Objednávkový formulář
Online: Nejsem úředník dle zákona č. 312/2002 sb.
POZOR: do "Poznámky" ve formuláři prosím zadejte EMAIL (na tento email dorazí pozvánka na webinář, může se tedy jednat i o soukromý email, pokud se budete chtít k webináři přihlásit z domova) jméno, příjmení, datum a místo narození všech účastníků školení a rozlišení na referenta a vedoucího pro připravení certifikátu!