Víte, že je možné po ukončení oddlužení vymáhat exekučně i pokuty? Nová judikatura, nové postupy, nový kurz!

Obce a dlužník v insolvenci - webinář

21.11.2024 ONLINE

INSOLVENCE -  novela zákona platná od 1.10.2024, jen 3 roky a ještě něco, metodika CS vs judikatura - (ne)možnost vymáhat pokuty, jak přihlásit poplatek z roku 2023 a jak z roku 2024, co si mohu dovolit a co ne?

Máme pro vás řešení 

Na online webináři 21.11.2024 probereme jak se vyhnout chybám při řešení pohledávek za subjekty v insolvenci a dáme obcím praktický návod na jejich správné řízení a přihlašování.

Co budeme mimo jiné probírat:

  • Úvod do problematiky a přehled pojmů
  • Novela Insolvenčního zákona od 1.10.2024
  • Sledování dlužníka - Zjišťování informací v souvislosti s InsZ a GDPR.
  • Konkurz, nepatrný konkurz, reorganizace preventivní restrukturalizace a oddlužení
  • Problematika řešení pohledávek u dlužníků, kteří požádají o oddlužení.
  • Postup orgánů obce a úřadu v pozici věřitele a v pozici správce poplatku a daně.
  • Rozbor praktických modelových příkladů.
  • Jak a kdy přihlásit pohledávky.
  • Jak správně přihlásit místní poplatky.
  • Které pohledávky nebudou uspokojené v insolvenci - § 170 InsZ. - proto nepřihlašovat pokuty!!!
  • Včasné přihlášení pohledávky.
  • Správné vyčíslení pohledávky - místní poplatek rok 2023 a rok 2024.
  • Zapodstatové pohledávky - uplatňování.
  • Exekuce na majetek v rámci insolvence - dva důležité milníky.
  • Jak ošetřit nepřihlášené pohledávky apod.
  • Vymáhání pokut po ukončení insolvence - lze!
  • Promlčení, odpis a prekluze pohledávek
  • Vše z hlediska obce jako věřitele a vše v praktických ukázkách a judikatuře.

Školení je akreditováno MV: AK/PV-108/2022; AK/VE-54/2022

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na:  sekretariat@catania.cz / 605 350 120

Komu je školení určeno a kde to bude 

Všem pracovníkům, kteří mají na starosti agendu správy a vymáhání  pohledávek podle daňového řádu - v přenesené působnosti (místní poplatky, správní poplatky, náklady řízení,  pokuty apod.).

ONLINE U VAŠICH POČÍTAČŮ

Lektor 

Mgr. Vlastimil Veselý, MBA, LL.M. se již více jak 20 let pohybuje v oblasti veřejné správy, kde se aktivně věnuje problematice řízení pohledávek obcí se zaměřením jak na státní správu (místní poplatky, daňový řád, dělená správa, správní právo, insolvenci) tak i na samosprávu (pohledávky z pronájmů, procesní řízení). Nyní je na pozici výkonného ředitele společnosti CATANIA GROUP s.r.o. Vykonává také poradenskou a přednáškovou činnost pro města a obce, svazky obcí, mikroregiony, DSO, a to především v oblastech daňového řízení, insolvence, exekuce a řízení pohledávek. Věnuje se také publikační a metodické činnosti.

Přínosné školení a super zareagování v této nelehké situaci 🙂
Martina J.
Vzhledem k situaci, která panuje po celém světě, jste to i tak dotáhli k dokonalosti.
Kateřina V.
Vše bylo v pořádku, zejména jak lektor obratem reagoval na dotazy 🙂
Karolína V.
Měla jsem z toho obavy, ale byla jsem mile překvapena, určitě doporučím dalším.
Jitka B
Vyhovoval mi kurz online stylem - lépe jsem se soustředila v klidu z domova a dokonce 3 děti doma 🙂 a o přestávkách - 2 vyprané pračky 🙂
Veronika Č.
První on-line školení a musím říct, že všechno fungovalo bezvadně
Věra B.
Školení bylo super, nemusím nikam jezdit.
Alena H.
Bylo to super a těším se na další školení ať už osobně nebo videokonferencí.
Jana P.
Děkuji Vám za včasnou reakci na současnou situaci a za skvěle připravenou videokonferenci.
Pavla Š.
Líbí se mi systém školení na dálku, preferovala bych i do budoucna, úspora peněz, času....
Věra K.
Všechno bylo v pořádku, jediné co chybělo byly chlebíčky 😀
Hana T.
Trošku jsem se toho on-line školení obávala, ale super řešení pro současný stav.
Miroslava S.
Webinář, který jsem s vaší společností absolvala byl velmi poutavý a velice zdařilý. Absolvovala jsem již více webinářů od různých společností, ale tento byl nejlepší a to nejen ve výběru lektora, ale i celkového zajištění.
Ivana U.
On line školení jsem se zúčastnila poprvé a vše mi přišlo dobře zorganizované a zabezepčené.
Stanislava M.
vše, školení tímto způsobem mi vyhovuje lépe, než prezenční, ráda bych, aby i po období COVID byla tahle možnost.
Martina H.
Děkujeme a určitě zůstaňte u občasného online školení i do budoucna! Nám velice vyhovuje.
Vladislava V.
Přednáška na velmi vysoké úrovni, přednášející odborně vykládal danou tématiku. Příjemné prostředí a občerstvení.
Klára H.
Profesionalita lektora, velká odbornost, prostor pro dotazy, výtečné občetstvení, celkově příjemné prostředí a organizace kurzu.
Lenka H.
Super školení, je pro mě přínosem. Líbí se mi, že školení je formou diskuze, školitel v průběhu školení uvádí a vysvětluje příklady z praxe. Velmi poučné.
Jana S.
Velmi kladně hodnotíme vstřícnost a ochotu diskutovat s lektorem. Velmi kvalitní kurz.
Dana R.
Zúčastňuji se pravidelně, jsem též odběratelem VIP webových stránek - skvělá pomoc pro nás pracovníky pohledávek
Jana P.
Vaše společnost nabízí témata, která využiji při své práci:)
Jana K.
Všechna témata potřebná k mé práci najdu v nabídce Vašich školení. Moc děkuji
Radka J.
Školení bylo skvělé, praktické, velmi dobře připravené, školitel dokázal zaujmout po celou dobu.
Karin K.

Uvidíme se 21.11. od 9:00 do 15:00, to je za:


Online webinář 2390 Kč

Uzávěrka přihlášek do 20.11. - 17:00

Bonusy...

Každý nový účastník (obec) může získat ZDARMA:

Malý audit finančního hodnocení obcí v hodnotě 1.990 Kč
V případě zájmu vyplňte formulář zde.

...a navíc

Pokud zjistíte, že tento webinář nebyl pro vás, vrátíme vám peníze bez jediné otázky.


Objednávkový formulář

Online: Jsem úředník dle zákona č. 312/2002 sb.

POZOR: do "Poznámky" ve formuláři prosím zadejte EMAIL (na tento email dorazí pozvánka na webinář, může se tedy jednat i o soukromý email, pokud se budete chtít k webináři přihlásit z domova) jméno, příjmení, datum a místo narození všech účastníků školení a rozlišení na referenta a vedoucího pro připravení osvědčení!

Objednávkový formulář

Online: Nejsem úředník dle zákona č. 312/2002 sb.

POZOR: do "Poznámky" ve formuláři prosím zadejte EMAIL (na tento email dorazí pozvánka na webinář, může se tedy jednat i o soukromý email, pokud se budete chtít k webináři přihlásit z domova) jméno, příjmení, datum a místo narození všech účastníků školení a rozlišení na referenta a vedoucího pro připravení certifikátu!