VAROVÁNÍ: Jen ti, co mají správně nastaveno procesní řízení, mají í bezchybné daňové řízení! Novela daňového řádu jej změní!
Novela daňového řádu - webinář
22.4.2025 ONLINE
Státní moc lze uplatňovat jen v případech a v mezích stanovených zákonem, a to způsobem, který zákon stanoví. Každý může činit, co není zákonem zakázáno, a nikdo nesmí být nucen činit, co zákon neukládá. Co nám přinese novela daňového řádu od 1.7.2025?
Máme pro vás řešení
Na online webináři 22.4.2025 probereme jak se vyhnout chybám při správě daní na obcích a dáme praktický návod na jejich správné procesní řízení s ohledem na novelu zákona k 1.7.2025.
Co budeme mimo jiné probírat:
- Přehled pojmů a daňového řádu
- Dopad novely zákona od 1.1.2021 až k připravované novele zákona 1.7.2025 - upozornění na daňový nedoplatek a další
- Co je a co není daní.
- Vznik daňové povinnosti.
- Základní zásady správy daní a možnosti jejich využití.
- Zvláštní část o správě daní
- Lhůty při správě daní a jejich běh, včetně lhůty pro doručení, stanovení daně a placení.
- Vymezení pravomoci správce daně a práv a povinnosti osob zúčastněných na správě daní.
- Doručování a jeho účinky, možnosti vyslovení neúčinnosti doručení.
- Mlčenlivost - zásadní judikatury a použití v praxi.
- Daňová informační schránka - způsob komunikace s daňovým subjektem?
- Postup při správě daní - vyhledávací činnost, vysvětlení, místní šetření apod.
- Průběh řízení - dokazování, pomůcky, forma a náležitosti rozhodnutí a řešení jeho případných vad, kvalita odůvodňování rozhodnutí, vydání a účinnost rozhodnutí.
- Pravidla při placení daní jak dobrovolném, tak vynuceném prostředky vymáhání (termín splatnosti, pořadí úhrady, nová splatnost při odvolání, posečkání a povolení splátek, různé způsoby vymáhání…).
- Pravidla pro předávání pohledávek soudním exekutorům, Celní správě a vymáhání pokut po insolvenci a jak automatizovat pomocí RPA
- Následky porušení povinností při správě daní (pokuty, penále, úrok z prodlení…).
- Vše s odkazem na zákon 280/2009 Sb., daňový řád, v praktických ukázkách a na modelových případech.
Školení je akreditováno MV: AK/I-36/2010
V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na: sekretariat@catania.cz / 605 715 060
Komu je školení určeno a kde to bude
Všem pracovníkům, kteří mají na starosti agendu správu pohledávek z přenesené působnosti (místních poplatků, pokut, správní poplatků apod.). Školení bude vysíláno online formou webináře.
ONLINE U VAŠICH POČÍTAČŮ
Lektor

Mgr. Vlastimil Veselý, MBA, LL.M. se již více jak 20 let pohybuje v oblasti veřejné správy, kde se aktivně věnuje problematice řízení pohledávek obcí se zaměřením jak na státní správu (místní poplatky, daňový řád, dělená správa, správní právo, insolvenci) tak i na samosprávu (pohledávky z pronájmů, procesní řízení). Nyní je na pozici výkonného ředitele společnosti CATANIA GROUP s.r.o. Vykonává také poradenskou a přednáškovou činnost pro města a obce, svazky obcí, mikroregiony, DSO, a to především v oblastech daňového řízení, insolvence, exekuce a řízení pohledávek. Věnuje se také publikační a metodické činnosti.
Uvidíme se 22.4. od 9:00 do 13:00, to je za:
Bonusy...
Každý nový účastník (obec) může získat ZDARMA:
Malý audit finančního hodnocení obcí v hodnotě 1.990 Kč
V případě zájmu vyplňte formulář zde.
...a navíc

Pokud zjistíte, že tento webinář nebyl pro vás, vrátíme vám peníze bez jediné otázky.
Objednávkový formulář
Online: Jsem úředník dle zákona č. 312/2002 sb.
POZOR: do "Poznámky" ve formuláři prosím zadejte EMAIL (na tento email dorazí pozvánka na webinář, může se tedy jednat i o soukromý email, pokud se budete chtít k webináři přihlásit z domova) jméno, příjmení, titul, datum a místo narození všech účastníků školení a rozlišení pozice na řadového a vedoucího úředníka pro připravení osvědčení!
Objednávkový formulář
Online: Nejsem úředník dle zákona č. 312/2002 sb.
POZOR: do "Poznámky" ve formuláři prosím zadejte EMAIL (na tento email dorazí pozvánka na webinář, může se tedy jednat i o soukromý email, pokud se budete chtít k webináři přihlásit z domova) jméno, příjmení, titul, datum a místo narození všech účastníků školení a rozlišení pozice na řadového a vedoucího úředníka pro připravení certifikátu!