VAROVÁNÍ: Jen ti, co mají správně nastaveno procesní řízení, mají í bezchybné daňové řízení!

Automatizace správního a daňového řízení - webinář

20.5.2025 ONLINE

Státní moc lze uplatňovat jen v případech a v mezích stanovených zákonem, a to způsobem, který zákon stanoví. Každý může činit, co není zákonem zakázáno, a nikdo nesmí být nucen činit, co zákon neukládá. Ale proč to dělat ručně, když je na to mašinka 🙂

Máme pro vás řešení 

Na online webináři 20.5.2025 probereme jak se vyhnout chybám při správě daní na obcích a dáme praktický návod na jejich správné procesní řízení. Jak na automatizaci stále stejných procesů. Vždyť máme rozhodovat a ne dělat písařky a písaře! 

Co budeme mimo jiné probírat:

  • Postup při správě daní - vyhledávací činnost.
  • Správný postup a automatizace procesu součinností.
  • Chybovost procesů prováděných ručně a automatizovaně.
  • Pravidla pro předávání pohledávek soudním exekutorům, Celní správě nebo správě pohledávek při a po insolvenci, automatizace procesů.
  • Vše s odkazem na zákon 280/2009 Sb., daňový řád, zákona 565/1990 Sb., místích poplatcích (vše v platném znění) v praktických ukázkách a na modelových případech.

Školení je akreditováno MV: AK/I-36/2010

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na:  sekretariat@catania.cz / 605 715 060

Komu je školení určeno a kde to bude 

Všem pracovníkům, kteří mají na starosti agendu správu pohledávek z přenesené působnosti (místních poplatků, pokut, správní poplatků apod.). Školení bude vysíláno online formou webináře.

ONLINE U VAŠICH POČÍTAČŮ

Lektor 

Mgr. Vlastimil Veselý, MBA, LL.M. se již více jak 20 let pohybuje v oblasti veřejné správy, kde se aktivně věnuje problematice řízení pohledávek obcí se zaměřením jak na státní správu (místní poplatky, daňový řád, dělená správa, správní právo, insolvenci) tak i na samosprávu (pohledávky z pronájmů, procesní řízení). Nyní je na pozici výkonného ředitele společnosti CATANIA GROUP s.r.o. Vykonává také poradenskou a přednáškovou činnost pro města a obce, svazky obcí, mikroregiony, DSO, a to především v oblastech daňového řízení, insolvence, exekuce a řízení pohledávek. Věnuje se také publikační a metodické činnosti.

Přínosné školení a super zareagování v této nelehké situaci 🙂
Martina J.
Vzhledem k situaci, která panuje po celém světě, jste to i tak dotáhli k dokonalosti.
Kateřina V.
Vše bylo v pořádku, zejména jak lektor obratem reagoval na dotazy 🙂
Karolína V.
Měla jsem z toho obavy, ale byla jsem mile překvapena, určitě doporučím dalším.
Jitka B
Vyhovoval mi kurz online stylem - lépe jsem se soustředila v klidu z domova a dokonce 3 děti doma 🙂 a o přestávkách - 2 vyprané pračky 🙂
Veronika Č.
První on-line školení a musím říct, že všechno fungovalo bezvadně
Věra B.
Školení bylo super, nemusím nikam jezdit.
Alena H.
Bylo to super a těším se na další školení ať už osobně nebo videokonferencí.
Jana P.
Děkuji Vám za včasnou reakci na současnou situaci a za skvěle připravenou videokonferenci.
Pavla Š.
Líbí se mi systém školení na dálku, preferovala bych i do budoucna, úspora peněz, času....
Věra K.
Všechno bylo v pořádku, jediné co chybělo byly chlebíčky 😀
Hana T.
Trošku jsem se toho on-line školení obávala, ale super řešení pro současný stav.
Miroslava S.
Webinář, který jsem s vaší společností absolvala byl velmi poutavý a velice zdařilý. Absolvovala jsem již více webinářů od různých společností, ale tento byl nejlepší a to nejen ve výběru lektora, ale i celkového zajištění.
Ivana U.
On line školení jsem se zúčastnila poprvé a vše mi přišlo dobře zorganizované a zabezepčené.
Stanislava M.
vše, školení tímto způsobem mi vyhovuje lépe, než prezenční, ráda bych, aby i po období COVID byla tahle možnost.
Martina H.
Děkujeme a určitě zůstaňte u občasného online školení i do budoucna! Nám velice vyhovuje.
Vladislava V.
Přednáška na velmi vysoké úrovni, přednášející odborně vykládal danou tématiku. Příjemné prostředí a občerstvení.
Klára H.
Profesionalita lektora, velká odbornost, prostor pro dotazy, výtečné občetstvení, celkově příjemné prostředí a organizace kurzu.
Lenka H.
Super školení, je pro mě přínosem. Líbí se mi, že školení je formou diskuze, školitel v průběhu školení uvádí a vysvětluje příklady z praxe. Velmi poučné.
Jana S.
Velmi kladně hodnotíme vstřícnost a ochotu diskutovat s lektorem. Velmi kvalitní kurz.
Dana R.
Zúčastňuji se pravidelně, jsem též odběratelem VIP webových stránek - skvělá pomoc pro nás pracovníky pohledávek
Jana P.
Vaše společnost nabízí témata, která využiji při své práci:)
Jana K.
Všechna témata potřebná k mé práci najdu v nabídce Vašich školení. Moc děkuji
Radka J.
Školení bylo skvělé, praktické, velmi dobře připravené, školitel dokázal zaujmout po celou dobu.
Karin K.

Uvidíme se 20.5. od 9:00 do 13:00 (4 vyučovací hodiny s přestávkami)


Online webinář 2390 Kč

Uzávěrka přihlášek do 19.5. - 17:00

Bonusy...

Každý nový účastník (obec) může získat ZDARMA:

Malý audit finančního hodnocení obcí v hodnotě 1.990 Kč
V případě zájmu vyplňte formulář zde.

...a navíc

Pokud zjistíte, že tento webinář nebyl pro vás, vrátíme vám peníze bez jediné otázky.

Objednávkový formulář

Online: Jsem úředník dle zákona č. 312/2002 sb.

POZOR: do "Poznámky" ve formuláři prosím zadejte EMAIL (na tento email dorazí pozvánka na webinář, může se tedy jednat i o soukromý email, pokud se budete chtít k webináři přihlásit z domova) jméno, příjmení, titul, datum a místo narození všech účastníků školení a rozlišení pozice na řadového a vedoucího úředníka pro připravení osvědčení!

Objednávkový formulář

Online: Nejsem úředník dle zákona č. 312/2002 sb.

POZOR: do "Poznámky" ve formuláři prosím zadejte EMAIL (na tento email dorazí pozvánka na webinář, může se tedy jednat i o soukromý email, pokud se budete chtít k webináři přihlásit z domova) jméno, příjmení, titul, datum a místo narození všech účastníků školení a rozlišení pozice na řadového a vedoucího úředníka pro připravení certifikátu!