Ceník GDPR a následných služeb
Ceník je sestaven tak, aby se dal různě kombinovat. Ceny jsou smluvní a záleží na rozsahu prováděných služeb. Na konci ceníku je příklad nejvhodnější kombinace následných služeb - pověřenec+procesy+software. Pro přesnou nabídkovou cenu nás kontaktujte.
Metodické vedení a poradenství
Ceny služeb zavedení GDRP pro příspěvkové organizace jsou platné v případě, že bude služba realizována včetně úřadu.
Navrhované služby:
- Úvodní proškolení vedení měst a obcí, projektových týmů a vedoucích pracovníků
- Metodické řízení implementace pravidel GDPR (požadavky vycházející z nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27.04.2016)
- Konzultace a připomínkování k shromážděným podkladům
- Konzultace k vytvořeným dokumentům (analýzám, auditům, DPIA, apod.)
- Konzultace k identifikovaným procesům
- Konzultace k navrhovaným postupům řízení procesů zpracování osobních údajů
- Konzultace k integraci standardů ochrany osobních údajů do obecných pravidel bezpečnosti informací
- Školení k navrženému systému zpracování a ochrany osobních údajů dle GDPR
Městské a obecní úřady III. a II. stupně, úřady městských částí, magistráty
(Cena bez DPH za jednoho zaměstnance)
100 a méně zaměstnanců
|
1 000.00 Kč |
101 až 200 zaměstnanců
|
900.00 Kč |
201 až 300 zaměstnanců
|
800.00 Kč |
301 až 400 zaměstnanců
|
700.00 Kč |
401 až 500 zaměstnanců
|
600.00 Kč |
500 a více zaměstnanců
|
500.00 Kč |
Obecní úřady I. stupně
(Cena bez DPH za jednu obec)
obec
|
5 000.00 Kč |
Příspěvkové organizace
(Cena bez DPH za organizaci)
veřejná školská zařízení
|
1 500.00 Kč |
veřejná zdravotnická zařízení
|
5 000.00 Kč |
ostatní příspěvkové organizace
|
2 500.00 Kč |
Další zřizované a řízené organizace
(Cena bez DPH za organizaci)
s.r.o. / a.s.
|
5 000.00 Kč |
Metodické vedení a poradenství pro celé ORP
Ceny poradenských služeb pro příspěvkové organizace jsou platné v případě, že bude služba realizována pro celé území ORP.
Sleva z vypočtené celkové ceny v případě zapojení všech obcí v rámci ORP - 10 %
Navrhované služby:
- Úvodní proškolení vedení měst a obcí, projektových týmů a vedoucích pracovníků
- Metodické řízení implementace pravidel GDPR (požadavky vycházející z nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27.04.2016)
- Konzultace a připomínkování k shromážděným podkladům
- Konzultace k vytvořeným dokumentům (analýzám, auditům, DPIA, apod.)
- Konzultace k identifikovaným procesům
- Konzultace k navrhovaným postupům řízení procesů zpracování osobních údajů
- Konzultace k integraci standardů ochrany osobních údajů do obecných pravidel bezpečnosti informací
- Školení k navrženému systému zpracování a ochrany osobních údajů dle GDPR
Městské a obecní úřady III. a II. stupně, úřady městských částí, magistráty
(Cena bez DPH za jednoho zaměstnance)
100 a méně zaměstnanců
|
1 000.00 Kč |
101 až 200 zaměstnanců
|
900.00 Kč |
201 až 300 zaměstnanců
|
800.00 Kč |
301 až 400 zaměstnanců
|
700.00 Kč |
401 až 500 zaměstnanců
|
600.00 Kč |
500 a více zaměstnanců
|
500.00 Kč |
Městské a obecní úřady I. stupně
(Cena bez DPH za jednu obec)
obec
|
5 000.00 Kč |
Příspěvkové organizace
(Cena bez DPH za organizaci)
veřejná školská zařízení
|
1 500.00 Kč |
veřejná zdravotnická zařízení
|
5 000.00 Kč |
ostatní příspěvkové organizace
|
2 500.00 Kč |
Další zřizované a řízené organizace
(Cena bez DPH za organizaci)
s.r.o. / a.s.
|
5 000.00 Kč |
Komplexní služby zavedení GDPR
Ceny služeb zavedení GDRP pro příspěvkové organizace jsou platné v případě, že bude služba realizována včetně úřadu.
Navrhované služby:
- Úvodní proškolení vedení měst a obcí, projektových týmů a vedoucích pracovníků
- Metodické řízení implementace pravidel GDPR (požadavky vycházející z nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27.04.2016)
- Vstupní analýzy
- Rozdílové analýzy a návrhy řešení
- Specifikace identifikovaných procesům
- Navržení postupů řízení procesů zpracování osobních údajů
- Integrace standardů ochrany osobních údajů do obecných pravidel bezpečnosti informací
- Školení k navrženému systému zpracování a ochrany osobních údajů dle GDPR
MěÚ, ÚMČ, Magistrát, obce III. a II. stupně
do 100 zaměstnanců
101 až 200 zaměstnanců
201 až 300 zaměstnanců
301 až 400 zaměstnanců
401 až 500 zaměstnanců
nad 500 zaměstnanců
MěÚ, OÚ, obce I. stupně
Obec
Příspěvkové organizace
veřejná školská zařízení
veřejná zdravotnická zařízení
ostatní příspěvkové organizace
Za zaměstnance
2 500 Kč
1 900 Kč
1 500 Kč
1 300 Kč
1 100 Kč
900 Kč
Za subjekt
9 000 Kč
Za subjekt
5 000 Kč
15 000 Kč
9 000 Kč
Funkce pověřence po GDPR
Ceny služeb pověřence jsou platné v případě, že bude služba realizována včetně implementace GDPR do praxe úřadu od společnosti CATANIA GROUP s.r.o.
Navrhované služby:
- Outsourcing pozice Pověřence
- Sledování souladu vnitřní praxe organizace s právní úpravou ochrany osobních údajů
- Poradenství při provádění posouzení vlivu na ochranu osobních údajů
- Komunikace se subjekty údajů
- Komunikace s Úřadem pro ochranu osobních údajů
- Poradenství pro pracovníky, kteří zpracovávají osobní údaje
- Právní poradenství při úpravách procesů a postupů
- Podpora při vzdělávání pracovníků, kteří zpracovávají osobní údaje
- Podpora vedoucích pracovníků
- Poradenství při komunikaci a dodavateli ICT
Ceny GDPR pro eshop níže
MěÚ, ÚMČ, Magistrát, obce III. a II. stupně
do 100 zaměstnanců
101 až 200 zaměstnanců
201 až 300 zaměstnanců
301 až 400 zaměstnanců
401 až 500 zaměstnanců
nad 500 zaměstnanců
Obce I. stupně
Obec
Příspěvkové organizace
veřejná školská zařízení
veřejná zdravotnická zařízení
ostatní příspěvkové organizace
Měsíčně
3 900 Kč
4 900 Kč
5 900 Kč
6 900 Kč
7 900 Kč
8 900 Kč
Měsíčně
900 Kč
Měsíčně
450 Kč
450 Kč
450 Kč
Funkce pověřence bez GDPR
Ceny služeb pověřence jsou platné v případě, že bude služba realizována bez implementace GDPR do praxe úřadu od společnosti CATANIA GROUP s.r.o
Navrhované služby:
- Outsourcing pozice Pověřence
- Sledování souladu vnitřní praxe organizace s právní úpravou ochrany osobních údajů
- Poradenství při provádění posouzení vlivu na ochranu osobních údajů
- Komunikace se subjekty údajů
- Komunikace s Úřadem pro ochranu osobních údajů
- Poradenství pro pracovníky, kteří zpracovávají osobní údaje
- Právní poradenství při úpravách procesů a postupů
- Podpora při vzdělávání pracovníků, kteří zpracovávají osobní údaje
- Podpora vedoucích pracovníků
- Poradenství při komunikaci a dodavateli ICT
MěÚ, ÚMČ, Magistrát, obce III. a II. stupně
do 100 zaměstnanců
101 až 200 zaměstnanců
201 až 300 zaměstnanců
301 až 400 zaměstnanců
401 až 500 zaměstnanců
nad 500 zaměstnanců
Obce I. stupně
Obec
Příspěvkové organizace
veřejná školská zařízení
veřejná zdravotnická zařízení
ostatní příspěvkové organizace
Měsíčně
4 900 Kč
5 900 Kč
6 900 Kč
7 900 Kč
8 900 Kč
9 900 Kč
Měsíčně
1 900 Kč
Měsíčně
1 000 Kč
2 000 Kč
1 500 Kč
Popis procesů po GDPR
Navrhované služby:
- Rozdělení činností, které jsou pro obec klíčové, činnosti týkající se řízení a podpůrné činnosti;
- Identifikace procesů, které se skládají z činností měnících vstupy na výstupy za spotřeby zdrojů;
- Definice procesů, jež jsou nutné pro dosažení plánovaných výsledků;
- Nalezení kritických míst v rámci jednotlivých procesů, která snižují výkonnost a nalezení příliš drahých procesů;
- Definice vlastníků procesů a určení jejich odpovědnosti a pravomoci u všech těchto procesů;
- Nastavení zlepšení odpovědnosti pracovníků za jednotlivé části procesů;
- Provedení vymezení tzv. klíčových procesů podle vhodně stanoveného klíče;
- Provedlení nastavení principů k systematickému měření způsobilosti a výkonnosti procesů v organizaci a analýze výsledků těchto měření pro účely objektivního rozhodování;
- Nastavení systematické zaměření na klíčové faktory procesů, tj. adekvátní zdroje, metody a materiály;
- Provedení definování jednoznačných rozhraní mezi procesy v obci;
- Vytvoření procesní mapy
MěÚ, ÚMČ, Magistrát, obce
do 100 zaměstnanců
101 až 200 zaměstnanců
201 až 300 zaměstnanců
301 až 400 zaměstnanců
401 až 500 zaměstnanců
nad 500 zaměstnanců
Příspěvkové organizace
veřejná školská zařízení
veřejná zdravotnická zařízení
ostatní příspěvkové organizace
Za zaměstnance
700 Kč
600 Kč
500 Kč
400 Kč
300 Kč
200 Kč
Za zaměstnance
500 Kč
900 Kč
900 Kč
Popis procesů bez GDPR
Ceny služeb za zpracování procesních map platí v případě, že bude služba realizována bez předchozí Implementace GDPR do praxe úřadu od společnosti CATANIA GROUP s.r.o.
Navrhované služby:
- Rozdělení činností, které jsou pro obec klíčové, činnosti týkající se řízení a podpůrné činnosti;
- Identifikace procesů, které se skládají z činností měnících vstupy na výstupy za spotřeby zdrojů;
- Definice procesů, jež jsou nutné pro dosažení plánovaných výsledků;
- Nalezení kritických míst v rámci jednotlivých procesů, která snižují výkonnost a nalezení příliš drahých procesů;
- Definice vlastníků procesů a určení jejich odpovědnosti a pravomoci u všech těchto procesů;
- Nastavení zlepšení odpovědnosti pracovníků za jednotlivé části procesů;
- Provedení vymezení tzv. klíčových procesů podle vhodně stanoveného klíče;
- Provedlení nastavení principů k systematickému měření způsobilosti a výkonnosti procesů v organizaci a analýze výsledků těchto měření pro účely objektivního rozhodování;
- Nastavení systematické zaměření na klíčové faktory procesů, tj. adekvátní zdroje, metody a materiály;
- Provedení definování jednoznačných rozhraní mezi procesy v obci;
- Vytvoření procesní mapy
MěÚ, ÚMČ, Magistrát, obce
do 100 zaměstnanců
101 až 200 zaměstnanců
201 až 300 zaměstnanců
301 až 400 zaměstnanců
401 až 500 zaměstnanců
nad 500 zaměstnanců
Příspěvkové organizace
veřejná školská zařízení
veřejná zdravotnická zařízení
ostatní příspěvkové organizace
Za zaměstnance
1 000 Kč
900 Kč
800 Kč
700 Kč
600 Kč
500 Kč
Za zaměstnance
1 500 Kč
1 500 Kč
1 500 Kč
Aktualizace zavedených procesů
Ceny služeb za aktualizaci procesních map platí v případě, že bude služba realizována na základě předchozí zmapováního procesů od společnosti CATANIA GROUP s.r.o.
Navrhované služby:
- Systematická aktualizace v případě změny procesů v organizaci, poradenství
MěÚ, ÚMČ, Magistrát, obce
do 100 zaměstnanců
101 až 200 zaměstnanců
201 až 300 zaměstnanců
301 až 400 zaměstnanců
401 až 500 zaměstnanců
nad 500 zaměstnanců
Příspěvkové organizace
veřejná školská zařízení
veřejná zdravotnická zařízení
ostatní příspěvkové organizace
Měsíčně
600 Kč
700 Kč
800 Kč
900 Kč
1 000 Kč
1 100 Kč
Měsíčně
500 Kč
700 Kč
700 Kč
Aktualizace zavedených procesů včetně licence software ATTIS
Ceny služeb za aktualizaci procesních map platí v případě, že bude služba realizována na základě předchozí zmapováního procesů od společnosti CATANIA GROUP s.r.o.
Navrhované služby:
- Systematická aktualizace v případě změny procesů v organizaci, poradenství, vedení procesů v software ATTIS, základní licenční měsíční poplatky.
MěÚ, ÚMČ, Magistrát, obce
do 100 zaměstnanců
101 až 200 zaměstnanců
201 až 300 zaměstnanců
301 až 400 zaměstnanců
401 až 500 zaměstnanců
nad 500 zaměstnanců
Příspěvkové organizace
veřejná školská zařízení
veřejná zdravotnická zařízení
ostatní příspěvkové organizace
Měsíčně
1 500 Kč
1 600 Kč
1 700 Kč
1 800 Kč
1 900 Kč
2 000 Kč
Měsíčně
1 500 Kč
1 500 Kč
1 500 Kč
Příklad nejvhodnější kombinace služeb - Pověřenec+procesy+ATTIS
Ceny služeb jsou platné v případě, že bude služba realizována včetně implementace GDPR a procesů do praxe úřadu od společnosti CATANIA GROUP s.r.o.
Navrhované služby - cena dohodou:
- Outsourcing pozice Pověřence
- Sledování souladu vnitřní praxe organizace s právní úpravou ochrany osobních údajů
- Poradenství při provádění posouzení vlivu na ochranu osobních údajů
- Komunikace se subjekty údajů
- Komunikace s Úřadem pro ochranu osobních údajů
- Poradenství pro pracovníky, kteří zpracovávají osobní údaje
- Právní poradenství při úpravách procesů a postupů
- Podpora při vzdělávání pracovníků, kteří zpracovávají osobní údaje
- Podpora vedoucích pracovníků
- Poradenství při komunikaci a dodavateli ICT
- Aktualizace procesů včetně zavedení do software ATTIS a jeho licenci
MěÚ, ÚMČ, Magistrát, obce III. a II. stupně
do 100 zaměstnanců
101 až 200 zaměstnanců
201 až 300 zaměstnanců
301 až 400 zaměstnanců
401 až 500 zaměstnanců
nad 500 zaměstnanců
OÚ, MěÚ a obce I. stupně
obec
Příspěvkové organizace
veřejná školská zařízení
veřejná zdravotnická zařízení
ostatní příspěvkové organizace
Cestovné náklady
Paušálně 5x5 Kč x počet km z Prahy a zpět
Pokud byste chtěli vytvořit konkrétní nabídku, kontaktujte nás:
Měsíčně
4 900 Kč
5 900 Kč
6 900 Kč
7 900 Kč
8 900 Kč
9 900 Kč
Měsíčně
2 900 Kč
Měsíčně
1 900 Kč
1 900 Kč
1 900 Kč
CATANIA GROUP s.r.o.
Jabloňová 2060, 347 01 Tachov
220 999 770
605 754 793