VAROVÁNÍ: Rozdělení pohledávek na daňové a ostatní je důležité pro další postupy. Promlčení a prekluze a co s tím dál?

Procesní řízení pohledávek ÚSC - webinář

27.5.2025 ONLINE

V současné době je problematické naplnit rozpočet obce či města. Lze však zvýšit příjem do rozpočtu správným a důsledným postupem při správě jednotlivých pohledávek. C+K+J+K+P=S to je rovnice pro směrnici pro pohledávky, kterou by měla mít každá obec.

 

Kurz splňuje požadavky § 20 zák.č. 312/2002 Sb. v platném znění.

Máme pro vás řešení 

Na online webináři 27.5.2025 probereme jak správně nastavit řízení pohledávek na obci, jak se vyhnout chybám a dáme praktický návod na jejich správné procesní řízení.

Co budeme mimo jiné probírat:

  • Úvod do problematiky
  • Základní pojmy - duální systém
  • Prevence - nejlepší dlužník je takový, který neexistuje
  • Časová osa pohledávky - systém řízení pohledávky
  • Zaměření se na pohledávky z nájmů
  • Směrnice a proč ji vytvořit a aktualizovat
  • Příprava řešení pohledávky 
  • Součinnost a veřejně dostupné informace - základ pro přípravu řešení pohledávky
  • Rozhodnutí o řešení pohledávky - pyramidový systém 
  • Typologie dlužníka a jak s ním jednat osobně a telefonicky
  • Zajišťovací instrumenty
  • Postupy - vymáhání, žaloba, exekuce, insolvence, cese.
  • Odpisy, promlčení a prekluze pohledávky - kdo a kdy rozhoduje
  • Vzory a postupy - sdělování informací zastupitelstvu, vymáhání u nezletilých osob apod.
  • Vše v praktických ukázkách a na modelových případech.

Číslo akreditace vzdělávácí instituce: AK/I-36/2010
Kurz splňuje požadavky § 20 zák.č. 312/2002 Sb. v platném znění

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na:  vesela@catania.cz / 605 715 060

Komu je školení určeno a kde to bude 

Všem pracovníkům, kteří mají na starosti agendu správy pohledávek jak z přenesené (místní poplatky, pokuty, správní poplatky apod.), tak v samostatné (byty, pronájmy, prodeje apod.) působnosti a vedoucím odborů, kteří chtějí mít přehled o tom, co jejich podřízení dělají a jak.

ONLINE U VAŠICH POČÍTAČŮ

Lektor 

Mgr. Vlastimil Veselý, MBA, LL.M. se již 20 let pohybuje v oblasti veřejné správy, kde se aktivně věnuje problematice řízení pohledávek obcí se zaměřením jak na státní správu (místní poplatky, pokuty) tak i na samosprávu (pohledávky z pronájmů). Nyní je na pozici výkonného ředitele společnosti CATANIA GROUP s.r.o. Vykoná také poradenskou a přednáškovou činnost pro města a obce, svazky obcí, mikroregiony, DSO, především v oblastech daňového řízení, insolvence, exekuce a řízení pohledávek na obcích. Věnuje se také publikační a metodické činnosti.

Přínosné školení a super zareagování v této nelehké situaci 🙂
Martina J.
Vzhledem k situaci, která panuje po celém světě, jste to i tak dotáhli k dokonalosti.
Kateřina V.
Vše bylo v pořádku, zejména jak lektor obratem reagoval na dotazy 🙂
Karolína V.
Měla jsem z toho obavy, ale byla jsem mile překvapena, určitě doporučím dalším.
Jitka B
Vyhovoval mi kurz online stylem - lépe jsem se soustředila v klidu z domova a dokonce 3 děti doma 🙂 a o přestávkách - 2 vyprané pračky 🙂
Veronika Č.
První on-line školení a musím říct, že všechno fungovalo bezvadně
Věra B.
Školení bylo super, nemusím nikam jezdit.
Alena H.
Bylo to super a těším se na další školení ať už osobně nebo videokonferencí.
Jana P.
Děkuji Vám za včasnou reakci na současnou situaci a za skvěle připravenou videokonferenci.
Pavla Š.
Líbí se mi systém školení na dálku, preferovala bych i do budoucna, úspora peněz, času....
Věra K.
Všechno bylo v pořádku, jediné co chybělo byly chlebíčky 😀
Hana T.
Trošku jsem se toho on-line školení obávala, ale super řešení pro současný stav.
Miroslava S.
Webinář, který jsem s vaší společností absolvala byl velmi poutavý a velice zdařilý. Absolvovala jsem již více webinářů od různých společností, ale tento byl nejlepší a to nejen ve výběru lektora, ale i celkového zajištění.
Ivana U.
On line školení jsem se zúčastnila poprvé a vše mi přišlo dobře zorganizované a zabezepčené.
Stanislava M.
vše, školení tímto způsobem mi vyhovuje lépe, než prezenční, ráda bych, aby i po období COVID byla tahle možnost.
Martina H.
Děkujeme a určitě zůstaňte u občasného online školení i do budoucna! Nám velice vyhovuje.
Vladislava V.
Přednáška na velmi vysoké úrovni, přednášející odborně vykládal danou tématiku. Příjemné prostředí a občerstvení.
Klára H.
Profesionalita lektora, velká odbornost, prostor pro dotazy, výtečné občetstvení, celkově příjemné prostředí a organizace kurzu.
Lenka H.
Super školení, je pro mě přínosem. Líbí se mi, že školení je formou diskuze, školitel v průběhu školení uvádí a vysvětluje příklady z praxe. Velmi poučné.
Jana S.
Velmi kladně hodnotíme vstřícnost a ochotu diskutovat s lektorem. Velmi kvalitní kurz.
Dana R.
Zúčastňuji se pravidelně, jsem též odběratelem VIP webových stránek - skvělá pomoc pro nás pracovníky pohledávek
Jana P.
Vaše společnost nabízí témata, která využiji při své práci:)
Jana K.
Všechna témata potřebná k mé práci najdu v nabídce Vašich školení. Moc děkuji
Radka J.
Školení bylo skvělé, praktické, velmi dobře připravené, školitel dokázal zaujmout po celou dobu.
Karin K.

Uvidíme se 27.5. od 9:00 do 13:00 (4 vyučovací hodiny s přestávkami)


Online webinář 2390 Kč

Uzávěrka přihlášek 26.5. - 17:00

Bonusy...

Každý nový účastník (obec) může získat ZDARMA:

Malý audit finančního hodnocení obcí v hodnotě 1.990 Kč
V případě zájmu vyplňte formulář zde.

...a navíc

Pokud zjistíte, že tento webinář nebyl pro vás, vrátíme vám peníze bez jediné otázky.

Objednávkový formulář

Online: Jsem úředník dle zákona č. 312/2002 sb.

POZOR: do "Poznámky" ve formuláři prosím zadejte EMAIL (na tento email dorazí pozvánka na webinář, může se tedy jednat i o soukromý email, pokud se budete chtít k webináři přihlásit z domova) jméno, příjmení, titul, datum a místo narození všech účastníků školení a rozlišení pozice na řadového a vedoucího úředníka pro připravení osvědčení!

Objednávkový formulář

Online: Nejsem úředník dle zákona č. 312/2002 sb.

POZOR: do "Poznámky" ve formuláři prosím zadejte EMAIL (na tento email dorazí pozvánka na webinář, může se tedy jednat i o soukromý email, pokud se budete chtít k webináři přihlásit z domova) jméno, příjmení, titul, datum a místo narození všech účastníků školení a rozlišení pozice na řadového a vedoucího úředníka pro připravení certifikátu!