VAROVÁNÍ: Rozdělení pohledávek na daňové a ostatní je důležité pro další postupy. Promlčení a prekluze a co s tím dál?

Procesní řízení pohledávek ÚSC - webinář

25.2.2025 ONLINE

V současné době je problematické naplnit rozpočet obce či města. Lze však zvýšit příjem do rozpočtu správným a důsledným postupem při správě jednotlivých pohledávek. C+K+J+K+P=S to je rovnice pro směrnici pro pohledávky, kterou by měla mít každá obec.

Máme pro vás řešení 

Na online webináři 25.2.2025 probereme jak správně nastavit řízení pohledávek na obci, jak se vyhnout chybám a dáme praktický návod na jejich správné procesní řízení.

Co budeme mimo jiné probírat:

  • Úvod do problematiky
  • Základní pojmy - duální systém
  • Prevence - nejlepší dlužník je takový, který neexistuje
  • Časová osa pohledávky - systém řízení pohledávky
  • Zaměření se na pohledávky z nájmů
  • Směrnice a proč ji vytvořit a aktualizovat
  • Příprava řešení pohledávky 
  • Součinnost a veřejně dostupné informace - základ pro přípravu řešení pohledávky
  • Rozhodnutí o řešení pohledávky - pyramidový systém 
  • Typologie dlužníka a jak s ním jednat osobně a telefonicky
  • Zajišťovací instrumenty
  • Postupy - vymáhání, žaloba, exekuce, insolvence, cese.
  • Odpisy, promlčení a prekluze pohledávky - kdo a kdy rozhoduje
  • Vzory a postupy - sdělování informací zastupitelstvu, vymáhání u nezletilých osob apod.
  • Vše v praktických ukázkách a na modelových případech.

Školení je akreditováno MV: AK/I-36/2010

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na:  vesela@catania.cz / 605 715 060

Komu je školení určeno a kde to bude 

Všem pracovníkům, kteří mají na starosti agendu správy pohledávek jak z přenesené (místní poplatky, pokuty, správní poplatky apod.), tak v samostatné (byty, pronájmy, prodeje apod.) působnosti a vedoucím odborů, kteří chtějí mít přehled o tom, co jejich podřízení dělají a jak.

ONLINE U VAŠICH POČÍTAČŮ

Lektor 

Mgr. Vlastimil Veselý, MBA, LL.M. se již 20 let pohybuje v oblasti veřejné správy, kde se aktivně věnuje problematice řízení pohledávek obcí se zaměřením jak na státní správu (místní poplatky, pokuty) tak i na samosprávu (pohledávky z pronájmů). Nyní je na pozici výkonného ředitele společnosti CATANIA GROUP s.r.o. Vykoná také poradenskou a přednáškovou činnost pro města a obce, svazky obcí, mikroregiony, DSO, především v oblastech daňového řízení, insolvence, exekuce a řízení pohledávek na obcích. Věnuje se také publikační a metodické činnosti.

Přínosné školení a super zareagování v této nelehké situaci 🙂
Martina J.
Vzhledem k situaci, která panuje po celém světě, jste to i tak dotáhli k dokonalosti.
Kateřina V.
Vše bylo v pořádku, zejména jak lektor obratem reagoval na dotazy 🙂
Karolína V.
Měla jsem z toho obavy, ale byla jsem mile překvapena, určitě doporučím dalším.
Jitka B
Vyhovoval mi kurz online stylem - lépe jsem se soustředila v klidu z domova a dokonce 3 děti doma 🙂 a o přestávkách - 2 vyprané pračky 🙂
Veronika Č.
První on-line školení a musím říct, že všechno fungovalo bezvadně
Věra B.
Školení bylo super, nemusím nikam jezdit.
Alena H.
Bylo to super a těším se na další školení ať už osobně nebo videokonferencí.
Jana P.
Děkuji Vám za včasnou reakci na současnou situaci a za skvěle připravenou videokonferenci.
Pavla Š.
Líbí se mi systém školení na dálku, preferovala bych i do budoucna, úspora peněz, času....
Věra K.
Všechno bylo v pořádku, jediné co chybělo byly chlebíčky 😀
Hana T.
Trošku jsem se toho on-line školení obávala, ale super řešení pro současný stav.
Miroslava S.
Webinář, který jsem s vaší společností absolvala byl velmi poutavý a velice zdařilý. Absolvovala jsem již více webinářů od různých společností, ale tento byl nejlepší a to nejen ve výběru lektora, ale i celkového zajištění.
Ivana U.
On line školení jsem se zúčastnila poprvé a vše mi přišlo dobře zorganizované a zabezepčené.
Stanislava M.
vše, školení tímto způsobem mi vyhovuje lépe, než prezenční, ráda bych, aby i po období COVID byla tahle možnost.
Martina H.
Děkujeme a určitě zůstaňte u občasného online školení i do budoucna! Nám velice vyhovuje.
Vladislava V.
Přednáška na velmi vysoké úrovni, přednášející odborně vykládal danou tématiku. Příjemné prostředí a občerstvení.
Klára H.
Profesionalita lektora, velká odbornost, prostor pro dotazy, výtečné občetstvení, celkově příjemné prostředí a organizace kurzu.
Lenka H.
Super školení, je pro mě přínosem. Líbí se mi, že školení je formou diskuze, školitel v průběhu školení uvádí a vysvětluje příklady z praxe. Velmi poučné.
Jana S.
Velmi kladně hodnotíme vstřícnost a ochotu diskutovat s lektorem. Velmi kvalitní kurz.
Dana R.
Zúčastňuji se pravidelně, jsem též odběratelem VIP webových stránek - skvělá pomoc pro nás pracovníky pohledávek
Jana P.
Vaše společnost nabízí témata, která využiji při své práci:)
Jana K.
Všechna témata potřebná k mé práci najdu v nabídce Vašich školení. Moc děkuji
Radka J.
Školení bylo skvělé, praktické, velmi dobře připravené, školitel dokázal zaujmout po celou dobu.
Karin K.

Uvidíme se 25.2. od 9:00 do 13:00, to je za:


Online webinář 2390 Kč

Uzávěrka přihlášek 24.2. - 17:00

Bonusy...

Každý nový účastník (obec) může získat ZDARMA:

Malý audit finančního hodnocení obcí v hodnotě 1.990 Kč
V případě zájmu vyplňte formulář zde.

...a navíc

Pokud zjistíte, že tento webinář nebyl pro vás, vrátíme vám peníze bez jediné otázky.

Objednávkový formulář

Online: Jsem úředník dle zákona č. 312/2002 sb.

POZOR: do "Poznámky" ve formuláři prosím zadejte EMAIL (na tento email dorazí pozvánka na webinář, může se tedy jednat i o soukromý email, pokud se budete chtít k webináři přihlásit z domova) jméno, příjmení, titul, datum a místo narození všech účastníků školení a rozlišení pozice na řadového a vedoucího úředníka pro připravení osvědčení!

Objednávkový formulář

Online: Nejsem úředník dle zákona č. 312/2002 sb.

POZOR: do "Poznámky" ve formuláři prosím zadejte EMAIL (na tento email dorazí pozvánka na webinář, může se tedy jednat i o soukromý email, pokud se budete chtít k webináři přihlásit z domova) jméno, příjmení, titul, datum a místo narození všech účastníků školení a rozlišení pozice na řadového a vedoucího úředníka pro připravení certifikátu!