VAROVÁNÍ: Kybernetická a informační bezpečnost není otázkou zákonů, je otázkou pudu sebezáchovy!

Kybernetická a informační bezpečnost pro ORP

ZDARMA

14.11.2025 ONLINE

Víte co máte udělat hned a co do 31.12.2025? S čím začít jako první a proč? Jaké dokumenty musím vytvořit? Co všechno skýtá analýza rizik a proč se to vlastně dělá? Co znamená "Odpovědnost vedení"? A co uživatelé? Jsou dobře školeni nebo máte taky "Smolíčka Pacholíčka", co otevře Jezinkám? Jak všechno souvisí se ZoKB, vyhláškou a NIS2? 

Máme pro vás řešení a to ZDARMA

Na online webináři 14.11.2025 probereme všechny výše vyřčené otázky (i ty nevyřčené) a vaše dotazy. Vzdělávací akce je obsahově koncipována tak, že poskytne všem uživatelům informace o tom, jak. co, kdy a proč musíme udělat, abychom dodrželi zákon. Cílem je vysvětlení "tušení souvislostí", poukázat na dobré návody jak na to a co je možné mít úplně ZADARMO.

Výklad všech témat je doprovázen příklady z praxe a u klíčových opatření je dán i stručný návod na jejich zavedení z pohledu vedení. Není požadovaná předchozí znalost problematiky kybernetické a informační bezpečnosti. Předpokládaná časová dotace vzdělávací akce je 1.5 hodiny.

Co budeme mimo jiné probírat:

  • Klíčové povinnosti pro obce s rozšířenou působností.
  • Ohlášení regulované služby: Jak do 60 dnů od účinnosti zákona ohlásit na Portál NÚKIB, zda poskytuje regulovanou službu. Zároveň ohlásit kontaktní údaje.
  • Zavedení bezpečnostních opatření: Co do jednoho roku od registrace zavést a co je bezpečnostní opatření (např. řízení rizik, bezpečnost lidských zdrojů, detekce incidentů, řízení přístupových práv).
  • Řešení incidentů: Jak hlásit významné kybernetické bezpečnostní incidenty Národnímu CSIRT týmu (přes Portál NÚKIB) a provádět protiopatření.
  • Zabezpečení lidských zdrojů: Proč a jak zavést pravidla pro bezpečné chování uživatelů.
  • Jak zajistit vstupní a průběžná školení zaměstnanců levně.
  • Řízení a dokumentace: Proč vést a každoročně vyhodnocovat přehled bezpečnostních opatření.
  • Nutnost uchovávat přehledy po dobu 4 let.
  • Odpovědnost vedení: Prokazatelně se seznámit s povinnostmi a odpovědnostmi v oblasti kybernetické bezpečnosti.
  • Zajistit dostatečné personální a technické zdroje.
  • Dohlížet na provádění opatření a pravidelně se vzdělávat.

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na:  vesela@catania.cz / 605 715 060

Lektor

Mgr. Vlastimil Veselý, MBA, LL.M. se již více jak 20 let pohybuje v oblasti veřejné správy, kde se aktivně věnuje problematice řízení pohledávek obcí se zaměřením jak na státní správu (místní poplatky, daňový řád, dělená správa, správní právo, insolvenci) tak i na samosprávu (pohledávky z pronájmů, procesní řízení). Nyní je na pozici výkonného ředitele společnosti CATANIA GROUP s.r.o. Vykonává také poradenskou a přednáškovou činnost pro města a obce, svazky obcí, mikroregiony, DSO, a to především v oblastech daňového řízení, insolvence, exekuce a řízení pohledávek. Věnuje se také publikační a metodické činnosti.

Přínosné školení a super zareagování v této nelehké situaci 🙂
Martina J.
Vzhledem k situaci, která panuje po celém světě, jste to i tak dotáhli k dokonalosti.
Kateřina V.
Vše bylo v pořádku, zejména jak lektor obratem reagoval na dotazy 🙂
Karolína V.
Měla jsem z toho obavy, ale byla jsem mile překvapena, určitě doporučím dalším.
Jitka B
Vyhovoval mi kurz online stylem - lépe jsem se soustředila v klidu z domova a dokonce 3 děti doma 🙂 a o přestávkách - 2 vyprané pračky 🙂
Veronika Č.
První on-line školení a musím říct, že všechno fungovalo bezvadně
Věra B.
Školení bylo super, nemusím nikam jezdit.
Alena H.
Bylo to super a těším se na další školení ať už osobně nebo videokonferencí.
Jana P.
Děkuji Vám za včasnou reakci na současnou situaci a za skvěle připravenou videokonferenci.
Pavla Š.
Líbí se mi systém školení na dálku, preferovala bych i do budoucna, úspora peněz, času....
Věra K.
Všechno bylo v pořádku, jediné co chybělo byly chlebíčky 😀
Hana T.
Trošku jsem se toho on-line školení obávala, ale super řešení pro současný stav.
Miroslava S.
Webinář, který jsem s vaší společností absolvala byl velmi poutavý a velice zdařilý. Absolvovala jsem již více webinářů od různých společností, ale tento byl nejlepší a to nejen ve výběru lektora, ale i celkového zajištění.
Ivana U.
On line školení jsem se zúčastnila poprvé a vše mi přišlo dobře zorganizované a zabezepčené.
Stanislava M.
vše, školení tímto způsobem mi vyhovuje lépe, než prezenční, ráda bych, aby i po období COVID byla tahle možnost.
Martina H.
Děkujeme a určitě zůstaňte u občasného online školení i do budoucna! Nám velice vyhovuje.
Vladislava V.
Přednáška na velmi vysoké úrovni, přednášející odborně vykládal danou tématiku. Příjemné prostředí a občerstvení.
Klára H.
Profesionalita lektora, velká odbornost, prostor pro dotazy, výtečné občetstvení, celkově příjemné prostředí a organizace kurzu.
Lenka H.
Super školení, je pro mě přínosem. Líbí se mi, že školení je formou diskuze, školitel v průběhu školení uvádí a vysvětluje příklady z praxe. Velmi poučné.
Jana S.
Velmi kladně hodnotíme vstřícnost a ochotu diskutovat s lektorem. Velmi kvalitní kurz.
Dana R.
Zúčastňuji se pravidelně, jsem též odběratelem VIP webových stránek - skvělá pomoc pro nás pracovníky pohledávek
Jana P.
Vaše společnost nabízí témata, která využiji při své práci:)
Jana K.
Všechna témata potřebná k mé práci najdu v nabídce Vašich školení. Moc děkuji
Radka J.
Školení bylo skvělé, praktické, velmi dobře připravené, školitel dokázal zaujmout po celou dobu.
Karin K.

Uvidíme se 14.11. od 10:00 do 11:00


Přihláška na webinář