VAROVÁNÍ: Jen ti, co mají správně nastaveno procesní řízení, mají í bezchybné daňové řízení!

DAŇOVÝ ŘÁD V SOUVISLOSTECH

novinky 2020 - XX.XX.2020 YYYYYYYY + ONLINE

Státní moc lze uplatňovat jen v případech a v mezích stanovených zákonem, a to způsobem, který zákon stanoví. Každý může činit, co není zákonem zakázáno, a nikdo nesmí být nucen činit, co zákon neukládá.

Máme pro vás řešení 

Na školení v MÍSTO A DATUM probereme jak se vyhnout chybám při správě daní na obcích a dáme praktický návod na jejich správné procesní řízení. Zároveň jej budeme vysílat i online formou webináře. Máte tedy možnost přijet nebo zůstat v práci, či doma.

Co budeme tedy mimo jiné probírat:

  • Co je a co není daní.
  • Vznik daňové povinnosti.
  • Základních zásady správy daní a možnosti jejich využití.
  • Vymezení pravomoci správce daně a práv a povinnosti osob zúčastněných na správě daní.
  • Lhůty při správě daní a jejich běh, včetně lhůty pro doručení, stanovení daně a placení.
  • Doručování a jeho účinky, možnosti vyslovení neúčinnosti doručení.
  • Mlčenlivost - zásadní judikatury a použití v praxi.
  • Daňová informační schránka - způsob komunikace s daňovým subjektem?
  • Postup při správě daní - vyhledávací činnost, vysvětlení, místní šetření apod.
  • Průběh řízení - dokazování, pomůcky, forma a náležitosti rozhodnutí a řešení jeho případných vad, kvalita odůvodňování rozhodnutí, vydání a účinnost rozhodnutí.
  • Pravidla při placení daní jak dobrovolném, tak vynuceném prostředky vymáhání (termín splatnosti, pořadí úhrady, nová splatnost při odvolání, posečkání a povolení splátek, různé způsoby vymáhání…).
  • Následky porušení povinností při správě daní (pokuty, penále, úrok z prodlení…).
  • Vše s odkazem na zákon 280/2009 Sb., daňový řád, v praktických ukázkách a na modelových případech.

Podkladové materiály je možné stáhnout ZDE.

Program je akreditován MV: AK/PV-123/2019; AK/VE-71/2019

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na:  sekretariat@catania.cz / 605 350 120

Komu je školení určeno a kde to bude 

Všem pracovníkům, kteří mají na starosti agendu správu pohledávek z přenesené působnosti (místních poplatků, pokut, správní poplatků apod.). Školení bude probíhat živě v zasedací místnosti a zároveň bude i vysíláno online formou webináře.

XXXXXXX

nebo

ONLINE U VAŠICH POČÍTAČŮ

Lektor 

Bc. Vlastimil Veselý, MPA, LL.M. se již 20 let pohybuje v oblasti veřejné správy, kde se aktivně věnuje problematice řízení pohledávek obcí se zaměřením jak na státní správu (místní poplatky, pokuty) tak i na samosprávu (pohledávky z pronájmů). Nyní je na pozici výkonného ředitele společnosti CATANIA GROUP s.r.o. Vykoná také poradenskou a přednáškovou činnost pro města a obce, svazky obcí, mikroregiony, DSO, především v oblastech daňového řízení, insolvence, exekuce a řízení pohledávek na obcích. Věnuje se také publikační a metodické činnosti.

Přínosné školení a super zareagování v této nelehké situaci :-)
Martina J.
Vzhledem k situaci, která panuje po celém světě, jste to i tak dotáhli k dokonalosti.
Kateřina V.
Vše bylo v pořádku, zejména jak lektor obratem reagoval na dotazy :)
Karolína V.
Měla jsem z toho obavy, ale byla jsem mile překvapena, určitě doporučím dalším.
Jitka B
Vyhovoval mi kurz online stylem - lépe jsem se soustředila v klidu z domova a dokonce 3 děti doma :-) a o přestávkách - 2 vyprané pračky :-)
Veronika Č.
První on-line školení a musím říct, že všechno fungovalo bezvadně
Věra B.
Školení bylo super, nemusím nikam jezdit.
Alena H.
Bylo to super a těším se na další školení ať už osobně nebo videokonferencí.
Jana P.
Děkuji Vám za včasnou reakci na současnou situaci a za skvěle připravenou videokonferenci.
Pavla Š.
Líbí se mi systém školení na dálku, preferovala bych i do budoucna, úspora peněz, času....
Věra K.
Všechno bylo v pořádku, jediné co chybělo byly chlebíčky :D
Hana T.
Trošku jsem se toho on-line školení obávala, ale super řešení pro současný stav.
Miroslava S.
Webinář, který jsem s vaší společností absolvala byl velmi poutavý a velice zdařilý. Absolvovala jsem již více webinářů od různých společností, ale tento byl nejlepší a to nejen ve výběru lektora, ale i celkového zajištění.
Ivana U.
On line školení jsem se zúčastnila poprvé a vše mi přišlo dobře zorganizované a zabezepčené.
Stanislava M.
vše, školení tímto způsobem mi vyhovuje lépe, než prezenční, ráda bych, aby i po období COVID byla tahle možnost.
Martina H.
Děkujeme a určitě zůstaňte u občasného online školení i do budoucna! Nám velice vyhovuje.
Vladislava V.

Vyberte vám vyhovující variantu


Bonusy...

V ceně webináře získáte:

  • ZDARMA  na 30 dní - přístup do VIP sekce E-linka v ceně 1980 Kč (Platí pouze pro nové účastníky našich školení)

...a navíc

Pokud zjistíte, že tento webinář nebyl pro vás, vrátíme vám peníze bez jediné otázky.


Uvidíme se XXX od 9:00 do 15:00, to je za:


Tato nabídka je omezena jen pro prvních 25 účastníků

Školení v XXX 1870 Kč

Uzávěrka přihlášek do XXX - 16:00

Objednávkový formulář

XXX: Jsem úředník dle zákona č. 312/2002 sb.

POZOR: do "Poznámky" ve formuláři prosím zadejte jméno, příjmení, datum a místo narození všech účastníků školení a rozlišení na referenta a vedoucího pro připravení Certifikátu!

Objednávkový formulář

XXX: Nejsem úředník dle zákona č. 312/2002 sb.

POZOR: do "Poznámky" ve formuláři prosím zadejte jméno, příjmení, datum a místo narození všech účastníků školení a rozlišení na referenta a vedoucího pro připravení Certifikátu!

Objednávkový formulář

Online: Jsem úředník dle zákona č. 312/2002 sb.

POZOR: do "Poznámky" ve formuláři prosím zadejte EMAIL (na tento email dorazí pozvánka na webinář, může se tedy jednat i o soukromý email, pokud se budete chtít k webináři přihlásit z domova) jméno, příjmení, datum a místo narození všech účastníků školení a rozlišení na referenta a vedoucího pro připravení Certifikátu!

Objednávkový formulář

Online: Nejsem úředník dle zákona č. 312/2002 sb.

POZOR: do "Poznámky" ve formuláři prosím zadejte EMAIL (na tento email dorazí pozvánka na webinář, může se tedy jednat i o soukromý email, pokud se budete chtít k webináři přihlásit z domova) jméno, příjmení, datum a místo narození všech účastníků školení a rozlišení na referenta a vedoucího pro připravení Certifikátu!