VAROVÁNÍ: novely daňového řádu 2020 a 2021 nebo úprava zákonů COVID-19 ovlivnila proces vymáhání! 

DAŇOVÁ EXEKUCE V PRAXI

21.10.2021 BRNO + ONLINE

COVID-19, NOVELA DAŇOVÉHO ŘÁDU, NEDOSTATEK FINANCÍ, ZTRÁTY, VÝDAJE. To teď slýcháte stále a města budou v blízké budoucnosti řešit každou korunu do rozpočtu. Co tak začít se správným řešením probíhajících a nových daňových exekucí? Jak to udělat, aby bylo vše bez problémů pro vás i klienty?

Máme pro vás řešení 

Na školení v Brně a online webináři 21.10. 2021 probereme jak se vyhnout chybám při řešení pohledávek na obcích a dáme praktický návod na jejich správné procesní řízení.

Co budeme tedy mimo jiné probírat:

  • Úvod do problematiky, přehled pojmů a směrnic
  • Novela zákona 2020 a COVID-19
  • Novela zákona 2021 a dopad na exekuční vymáhání
  • Záklaní rozdělení pohledávek, tvorba směrnice 
  • Důraz na exekuční titul
  • Základní registry a používání informací
  • Kdo je povinen vám sdělit informace a jaké (banka, zaměstnavatel, úřad práce, apod.)
  • Prohlášení o majetku a jeho praktické využití
  • Využívání jiných zdrojů k získání informací
  • Vztah k občanskému soudnímu řádu při exekuci
  • Rozhodnutí zda daňová exekuce či soudní exekutor - judikatura
  • Rozhodnutí o způsobu vymáhání 
  • Bagatelní pohledávky a jejich řešení
  • Nařízení daňové exekuce
  • Jednotlivé způsoby daňové exekuce - postup při vlastní exekuci
  • Přeplatky v rámci exekuce
  • Exekuční náklady
  • Posekání a rozložení na splátky
  • Odklad a zastavení daňové exekuce
  • Exekuce při insolvenci - jde to?
  • Co s nedobytnými pohledávkami
  • Promlčení, odpis a prekluze exekuovaných pohledávek
  • Zásadní nálezy ústavního a nejvyššího správního soudu
  • Aktuální judikatura a metodika daňové exekuce
  • Vše s odkazem na zákon 280/2009 Sb., daňový řád, v praktických ukázkách a na modelových případech.

Podkladové materiály je možné stáhnout ZDE.

Program je akreditován MV: AK/PV-122/2019; AK/VE-70/2019

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na:  sekretariat@catania.cz / 605 350 120

Komu je školení určeno a kde to bude 

Všem pracovníkům, kteří mají na starosti agendu správy a vymáhání  pohledávek podle daňového řádu - v přenesené působnosti (místní poplatky, správní poplatky, náklady řízení,  pokuty apod.). Školení bude probíhat živě v zasedací místnosti a zároveň bude i vysíláno online formou webináře.

Hotel Omega, Křídlovická 19b, Brno 603 00
+
ONLINE U VAŠICH POČÍTAČŮ

Lektor 

Bc. Vlastimil Veselý, MBA, LL.M. se již více jak 20 let pohybuje v oblasti veřejné správy, kde se aktivně věnuje problematice řízení pohledávek obcí se zaměřením jak na státní správu (místní poplatky, daňový řád, dělená správa, správní právo, insolvenci) tak i na samosprávu (pohledávky z pronájmů, procesní řízení). Nyní je na pozici výkonného ředitele společnosti CATANIA GROUP s.r.o. Vykonává také poradenskou a přednáškovou činnost pro města a obce, svazky obcí, mikroregiony, DSO, a to především v oblastech daňového řízení, insolvence, exekuce a řízení pohledávek. Věnuje se také publikační a metodické činnosti.

Přínosné školení a super zareagování v této nelehké situaci :-)
Martina J.
Vzhledem k situaci, která panuje po celém světě, jste to i tak dotáhli k dokonalosti.
Kateřina V.
Vše bylo v pořádku, zejména jak lektor obratem reagoval na dotazy :)
Karolína V.
Měla jsem z toho obavy, ale byla jsem mile překvapena, určitě doporučím dalším.
Jitka B
Vyhovoval mi kurz online stylem - lépe jsem se soustředila v klidu z domova a dokonce 3 děti doma :-) a o přestávkách - 2 vyprané pračky :-)
Veronika Č.
První on-line školení a musím říct, že všechno fungovalo bezvadně
Věra B.
Školení bylo super, nemusím nikam jezdit.
Alena H.
Bylo to super a těším se na další školení ať už osobně nebo videokonferencí.
Jana P.
Děkuji Vám za včasnou reakci na současnou situaci a za skvěle připravenou videokonferenci.
Pavla Š.
Líbí se mi systém školení na dálku, preferovala bych i do budoucna, úspora peněz, času....
Věra K.
Všechno bylo v pořádku, jediné co chybělo byly chlebíčky :D
Hana T.
Trošku jsem se toho on-line školení obávala, ale super řešení pro současný stav.
Miroslava S.
Webinář, který jsem s vaší společností absolvala byl velmi poutavý a velice zdařilý. Absolvovala jsem již více webinářů od různých společností, ale tento byl nejlepší a to nejen ve výběru lektora, ale i celkového zajištění.
Ivana U.
On line školení jsem se zúčastnila poprvé a vše mi přišlo dobře zorganizované a zabezepčené.
Stanislava M.
vše, školení tímto způsobem mi vyhovuje lépe, než prezenční, ráda bych, aby i po období COVID byla tahle možnost.
Martina H.
Děkujeme a určitě zůstaňte u občasného online školení i do budoucna! Nám velice vyhovuje.
Vladislava V.

Uvidíme se 21.10. od 9:00 do 15:00, to je za:


Uzávěrka přihlášek do 18.10. - 17:00

Uzávěrka přihlášek do 20.10. - 17:00

Bonusy...

Každý nový účastník může získat ZDARMA:

  • audit pohledávek v ceně 1990 Kč. 

...a navíc

Pokud zjistíte, že tento webinář nebyl pro vás, vrátíme vám peníze bez jediné otázky.

Objednávkový formulář

Brno: Jsem úředník dle zákona č. 312/2002 sb.

POZOR: do "Poznámky" ve formuláři prosím zadejte email, jméno, příjmení, datum a místo narození všech účastníků školení a rozlišení na referenta a vedoucího pro připravení Certifikátu!

Objednávkový formulář

Brno: Nejsem úředník dle zákona č. 312/2002 sb.

POZOR: do "Poznámky" ve formuláři prosím zadejte email, jméno, příjmení, datum a místo narození všech účastníků školení a rozlišení na referenta a vedoucího pro připravení Certifikátu!

Objednávkový formulář

Online: Jsem úředník dle zákona č. 312/2002 sb.

POZOR: do "Poznámky" ve formuláři prosím zadejte EMAIL (na tento email dorazí pozvánka na webinář, může se tedy jednat i o soukromý email, pokud se budete chtít k webináři přihlásit z domova) jméno, příjmení, datum a místo narození všech účastníků školení a rozlišení na referenta a vedoucího pro připravení Certifikátu!

Objednávkový formulář

Online: Nejsem úředník dle zákona č. 312/2002 sb.

POZOR: do "Poznámky" ve formuláři prosím zadejte EMAIL (na tento email dorazí pozvánka na webinář, může se tedy jednat i o soukromý email, pokud se budete chtít k webináři přihlásit z domova) jméno, příjmení, datum a místo narození všech účastníků školení a rozlišení na referenta a vedoucího pro připravení Certifikátu!